Од 24 декември до 25 јануари на адресата на ЕВН Хоум пристигнале 15.000 барања за корекции на високите сметки за струја. Само 15% од нив биле признати и коригирани. Граѓаните кои сметаат дека нивната сметка е погрешна, имаат право да поднесат приговор и да ги заштитат своите права.
Според законот, ЕВН Хоум е обврзан да врши квартално отчитување на броилата, но инженерите бараат измена на правилата за задолжително месечно отчитување. За граѓаните кои не можат да добијат точни фактури, постојат опции за пријавување на состојбата на броилото и докази за отчитување. Ако се утврди неправилност, сметките можат да се коригираат, а при жалби се вклучува и Регулаторната комисија за енергетика (РКЕ).
За граѓаните кои не се задоволни со одговорот од ЕВН, постои можност за жалба до РКЕ и, доколку е потребно, покренување управен спор. Од Министерството за енергетика најавуваат дополнителна независна проверка на броилата.







