OpenAI го трансформира ChatGPT во моќен бизнис-асистент
OpenAI забрзано го насочува ChatGPT од потрошувачки чет-бот кон професионална алатка за деловни корисници, со нови функционалности што го прават сè покорисен за корпоративни тимови.
Со најновите надградби, ChatGPT доби функција за снимање состаноци („record mode“) и можност за интеграција со водечките платформи за складирање податоци во облак. Новите опции овозможуваат структура и прегледност при обработка на информации, со целосно почитување на корисничките дозволи во рамки на организациите.
Платформата сега може да одговара на прашања врз основа на документи зачувани на Google Drive, Dropbox, Box, SharePoint и OneDrive, притоа цитирајќи конкретни делови од документите.
Функцијата за снимање е достапна исклучиво за корисници на претплатничкиот пакет ChatGPT Team. Таа овозможува создавање транскрипти со временски обележани белешки и задачи, што значително ја олеснува продуктивноста и анализата на состаноците.
Пакетот ChatGPT Team е наменет за најмалку двајца корисници и чини 23 евра месечно по корисник, со годишна претплата. Истите функционалности се достапни и за корисници на ChatGPT Enterprise и ChatGPT Edu – академскиот модел на OpenAI.
ChatGPT Enterprise беше лансиран во 2023 година, привлекувајќи компании како Canva, Block, PwC и Estée Lauder. Пакетот ChatGPT Team, наменет за мали и средни бизниси, започна со работа во јануари 2024 година.
Според податоците на OpenAI, до јуни 2025 година, платформата има над 3 милиони деловни претплатници, во споредба со 2 милиона во февруари годинава.
Големите технолошки компании – вклучувајќи ги Google, Microsoft, Amazon и Anthropic – водат интензивна трка за доминација на брзорастечкото пазариште на деловна вештачка интелигенција, чија вредност може да надмине 935 милијарди евра во следните седум години, објави порталот The Verge.







