Минa една година откако Apple ја претстави својата амбициозна AI стратегија „Apple Intelligence“, која предизвика големо возбудување и рекорден раст на вредноста на компанијата. Но, денес, ентузијазмот прерасна во сериозна загриженост, бидејќи ветените иновации како новата Siri сè уште ги нема, а конкуренцијата како Google, Meta и OpenAI брзо преземаат водечка улога во развојот на вештачката интелигенција.
Apple се соочува со низа предизвици – од слабости на кинескиот пазар, регулаторни притисоци поради доминантната позиција во услугите, до технички ограничувања предизвикани од силната посветеност на приватноста и затвореноста на екосистемот. Додека ривалите развиваат AI интегрирани паметни очила и cloud-базирани модели, Apple сè уште нема конкретен производ што би можел да го врати во прв план.
Дополнително, притисоците врз приходите од соработката со Google и промените во правилата за App Store дополнително ја загрозуваат стабилноста на бизнисот. Иако Apple во минатото редовно ги менуваше технолошките парадигми, денес е поставено прашањето дали може да се прилагоди на брзо менливото AI пазарно опкружување и да се отвори кон иновации кои би можеле да ја спасат компанијата од застој и конкурентски заостаток.
Претстојниот WWDC 2025 нема да донесе големи AI новитети, што покажува дека Apple моментално е на крстопат – да остане верен на досегашната филозофија на стабилност или да се одважи на радикални промени кои би можеле да ја дефинираат неговата иднина.







