YouTube ги засилува мерките против користењето на блокатори на реклами, затворајќи ги преостанатите „дупки“ што досега ги користеа одредени екстензии и апликации.
Иако компанијата уште во 2023 година започна со тестирање мерки за ограничување на блокирањето реклами, кампањата доби полн интензитет во текот на 2024 година. Неколку платформи, вклучително и Mozilla Firefox со своите додатоци, успеваа да ја заобиколат заштитата на YouTube сè до неодамна.
Но, според информациите на технолошкиот портал 9to5Google, овие методи повеќе не функционираат. Корисници кои претходно успеваа да ги прескокнат рекламите сега известуваат дека не можат ни да пуштат видео, освен ако не го додадат YouTube на „белата листа“ во својот блокатор на реклами или целосно не го исклучат.
Официјалната алтернатива што YouTube ја нуди останува Premium-претплатата, преку која корисниците може да гледаат видеа без реклами. Но, голем дел од публиката сè уште не е подготвена да плаќа за таа услуга, што беше и причината за масовното незадоволство кога компанијата првично ги воведе овие ограничувања.
Засега не сите региони се погодени подеднакво. Корисници од Југоисточна Азија и делови од Европа пријавуваат дека нивните блокатори на реклами сè уште функционираат без проблем. Не е јасно дали YouTube сè уште не ги спровел измените во тие области или пак развивачите на блокатори веќе излегоа со ажурирани филтри што ги заобиколуваат новите рестрикции.
Останува да се види дали глобалната имплементација ќе го смени дигиталниот пејзаж и дали корисниците ќе се прилагодат или ќе бараат нови решенија.






