На седница на Собранието на акционери на Македонски Телеком, одржана во петокот минатата недела, беа усвоени значајни промени во составот на Одборот на директори. Разрешени се досегашни независни неизвршни членови, а на нивно место се именувани нови, по предлог на главните акционери. За одлуките е информирана и инвеститорската јавност преку Македонската берза.
Промени предложени од Камени мост комуникации
На предлог на доминантниот акционер Камени мост комуникации, кој поседува 51% од акциите во компанијата, од Одборот на директори се отповикани:
Лубор Жатко (Словачка)
Данијела Бујиќ (Германија)
На нивно место се именувани:
Золтан Переслењи (Унгарија)
Горан Марковиќ (Црна Гора)
Мандатот на новите членови започнува на 1 јуни 2025 година и ќе трае четири години.
Промени предложени од Владата на Република Северна Македонија
Неколку дена претходно, по предлог на Владата, која е еден од клучните акционери, беа разрешени следните независни неизвршни членови:
Игор Милев
Нина Ангеловска
Бардул Насуфи
Шкодране Дарлишта
Аќиф Медиу
На нивно место беа именувани:
Сашо Димитријоски
Иван Митровски
Марин Алексов
Даниела Кржовска
Нусрет Зиба
Сеад Арслани
Мандатот на новоименуваните директори започна на 30 мај 2025 година, и исто така ќе трае четири години.
Структура на сопственост
Главен акционер на Македонски Телеком е Stonebridge Communications AD Скопје со 51% од акциите.
Владата на Република Северна Македонија поседува 33.364.875 обични акции, што претставува 34,81% од акционерскиот капитал, како и една преференцијална (златна) акција со номинална вредност од 9.733 денари. Златната акција ѝ овозможува на Владата посебни права, вклучувајќи право на вето за одредени стратешки одлуки.
Останатите акции се распределени на:
Македонски Телеком АД (сопствени акции) – 10%
Сава пензиски фондови – 0,97%
IFC – 0,76%
Други малцински акционери – 2,46%
Македонски Телеком останува една од најуспешните и највлијателни компании во земјата. Промените во Одборот на директори одразуваат активна улога на клучните акционери во корпоративното управување, со јасно изразен интерес за стратешко насочување на компанијата во наредниот период.






