Macy’s Inc. (NYSE: M) е еден од најстарите и најпознатите синџири на стоковни куќи во САД, со историја која започнува во 1858 година. Како столб на американската малопродажна култура, Macy’s е препознатлива по своите централни градски локации, големите празнични паради и сезонски попусти кои се дел од културниот живот на милиони Американци. Освен брендот Macy’s, компанијата управува и со луксузниот синџир Bloomingdale’s и козметичкиот ритрејлер Bluemercury – трите заедно претставуваат стратешки диверзифицирано портфолио насочено кон различни категории купувачи.
Во последните години, Macy’s се наоѓа во клучна фаза на стратешка трансформација, наречена “A Bold New Chapter”– иницијатива која има за цел да ја модернизира компанијата преку рационализација на физичките продавници, инвестирање во дигитална експанзија, нови формати и фокус на профитабилност. Ова се случува во услови на растечка конкуренција од онлајн гиганти, промени во навиките на потрошувачите и економски неизвесности, како што се инфлацијата и трговските тензии.
Во првиот квартал на фискалната 2025 година, Macy’s објави резултати кои беа подобри од очекувањата на аналитичарите во поглед на приходите и добивката по акција. И покрај падот во продажбите и ревидираната прогноза за целата година, инвеститорите реагираа позитивно, што резултираше со раст на акцијата во premarket тргувањето за околу 3% . Ова покажува дека пазарот го наградува стабилното управување, заострената контрола на трошоци и зголемената профитабилност кај диверзифицираните брендови, како што се Bloomingdale’s и Bluemercury, дури и во услови на слабеење на потрошувачката моќ.
Клучни резултати:
● Приходи: $4.6 милијарди, што претставува пад од 5.1% во однос на истиот период претходната година, но сепак над очекувањата на аналитичарите од $4.46 милијарди .
● Нето добивка: $38 милиони, или $0.13 по акција, што е намалување од $62 милиони ($0.22 по акција) во истиот квартал минатата година.
● Прилагодена добивка по акција (EPS): $0.16, што е за 1 цент повеќе од очекувањата на аналитичарите .
● Компарабилни продажби: Пад од 2% на сопствена основа и 1.2% на сопствена-плус-лиценцирана-плус-маркетплејс основа.
● Bloomingdale’s: Забележа раст на компарабилните продажби од 3.0% на сопствена основа и 3.8% на сопствена-плус-лиценцирана-плус-маркетплејс основа.
● Bluemercury: Оствари 1.5% раст на компарабилните продажби, што претставува 17-ти последователен квартал со позитивен раст.
Прогноза за фискалната 2025 година:
● Приходи: Очекувани во опсег од $21.0 до $21.4 милијарди.
● Прилагодена добивка по акција (EPS): Сега се очекува да биде во опсег од $1.60 до $2.00, што е намалување од претходната прогноза од $2.05 до $2.25.
Оваа ревизија на прогнозата се должи на неизвесноста поврзана со тарифите, намалената потрошувачка и засилената конкурентска промоционална активност .
Реакција на пазарот:
И покрај намалената добивка и ревидираната прогноза, акциите на Macy’s пораснаа за 3% во претпазарното тргување, благодарение на надминатите очекувања за приходите и добивката.
Macy’s објави солиден квартален извештај со приходи и прилагодена добивка над очекувањата, и покрај падот на вкупната продажба. Позитивниот раст кај брендовите Bloomingdale’s и Bluemercury, како и контролата на трошоци, покажуваат дека стратегијата „Bold New Chapter“ носи резултати. Сепак, намалената прогноза за целата година укажува на претпазливост поради економски предизвици и засилена конкуренција. Macy’s останува под будно око од инвеститорите додека ја балансира стабилноста со трансформација.






